Zapytaj pana Millsa: Mam trudności z rekrutacją dobrze wyszkolonych fryzjerów

21 grudnia 2021

W naszej nowej serii Zapytaj Pana Millsa mamy MB's Best Business Leader Joe Mills, aby odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania dotyczące biznesu barber - a ta rata jest o tym, jak rekrutować barberów o wysokim standardzie.

Pytanie: "Zmagam się z rekrutacją dobrze wyszkolonych barberów z dobrą etyką pracy. Gdzie mogę szukać?".

Pan Mills mówi: "W odniesieniu do wszystkich rekrutacji musisz naprawdę pomyśleć o tym, czego chcesz i czego naprawdę potrzebujesz w swoim biznesie. Czego oczekujesz od nowych członków zespołu? Jak będą one pasować do istniejącego zespołu i co najważniejsze, chcesz, aby przynieść do firmy? Kiedy już naprawdę to przemyślisz i dodasz do listy życzeń, wtedy musisz pomyśleć o tym, co oferujesz. Dlaczego chciałbyś pracować dla tej marki? Nie zapominaj, że chcesz zaangażować się z odpowiednimi ludźmi do roli i marki, a oni będą chcieli się upewnić, że jesteś odpowiedni dla nich, jak również!

Jeśli chodzi o rekrutację dobrze wyszkolonych fryzjerów, są różne rzeczy do rozważenia. Przede wszystkim, jak słowo swoje ogłoszenie lub postów w mediach społecznościowych. Pomyśl, co chciałbyś zobaczyć, co przyciągnęłoby Twój wzrok i zainteresowanie? Zobacz, jak inni ludzie - nie tylko w naszej branży, ale i poza nią - określają stanowiska pracy. Co sprawia, że się wyróżniają? Wykorzystaj ten darmowy zasób, aby naprawdę umieścić wiadomość w poprzek, jak pierwsze wrażenie liczy się z obu stron. W odniesieniu do tego, gdzie reklamować się online, spójrz na Gumtree i Indeed jako dobry punkt wyjścia. Istnieje wiele opcji tam, więc zobacz, co działa najlepiej dla Ciebie i Twojego budżetu. Istnieją również konkretne strony internetowe barbering i grupy na Facebooku, które mogą działać dobrze.

Media społecznościowe mogą naprawdę pomóc, aby uzyskać wiadomość tam nie tylko dla tego, co robisz, ale co szukasz. Odnieśliśmy wielki sukces w sprowadzaniu nowych członków zespołu dzięki Instagramowi. Możesz naprawdę zobaczyć, kto ogląda Twoje posty, ale także kim są i czym się zajmują. Użyj tego jako narzędzia, aby pomóc zawęzić swoje poszukiwania i jest to świetny sposób, aby zobaczyć pracę innych ludzi. Nie sugeruję, żebyś podchodził do ludzi, ale jeśli ktoś się z tobą skontaktuje, to zacznij rozmowę.

W tym obecnym zamknięciu wywiady twarzą w twarz nie są opcją. Zastanów się więc, jak możesz pracować z technologią. Sugeruję, aby dostać się na telefon do kandydata początkowo następnie chciałbym śledzić to z połączenia zoom. Pomyśl o tym, co chcesz wiedzieć i mieć strukturę do rozmowy. Jeśli chcesz wiedzieć, jak myślą jako fryzjer, można ustawić je zadanie, takie jak tworzenie tablicy nastroju, co uważają za inspirujące. Testy handlowe nie wchodzą w grę, ale możesz poprosić ich o wykonanie dla Ciebie strzyżenia na głowie za pośrednictwem Zoom. Zastanów się nad procesem i dostosuj go. Po zamknięciu, jeśli zamierzasz przeprowadzić test handlowy, upewnij się, że spędzasz czas naprawdę obserwując i zadając pytania. Jeśli chcesz poznać ich etykę pracy, sięgnij głębiej i zadawaj właściwe pytania. Ale również, bądź jasny co do tego, czego oczekujesz; jest to rozmowa dwukierunkowa. Im więcej wiedzą o tym, czego oczekujesz, tym mniejsza jest szansa na nieporozumienia w dół linii. Postaw sprawę jasno, a przekonasz się, że dzięki temu nawiążą się dobre relacje robocze".

Jeśli masz palące pytanie, na które chciałbyś, aby "wujek agonii" Joe odpowiedział, wyślij nam wiadomość na Instagramie.

Czytaj dalej

Zgłoszenia są otwarte do konkursu Modern Barber Awards 2021

MB Upskills: Program wydarzeń

MB Soapbox: Dyskontowanie obniża wartość branży

image

Monika Gawlik

Redakcja wortalfryzjerski.pl