Design Miesiąca: The Secret Brow Club

29 stycznia 2021

Niesamowitą rzeczą w branży fryzjerskiej i kosmetycznej jest to, że dzięki ciężkiej pracy, pasji i motywacji, każdy początkujący stylista lub technik może odcisnąć swoje piętno na świecie.

W tym miesiącu Salon Design Miesiąca pokazuje, że tak właśnie jest! Zaczynając w skromnej szopie, dziś The Secret Brow Club może pochwalić się wspaniałym salonem, własną gamą produktów do brwi i programem szkoleniowym.

Rozmawialiśmy z założycielką, Chelise Howells, aby dowiedzieć się więcej...

Jak zaczął się The Secret Brow Club?

Działalność The Secret Brow Club rozpoczęła się po bardzo trudnym okresie w moim życiu, kiedy mój mąż miał w pracy wypadek, który zmienił jego życie. Był w szpitalu, dochodząc do siebie przez jakiś czas po tym wydarzeniu, podczas gdy ja byłam w domu na urlopie macierzyńskim z naszym trzecim dzieckiem.

Kiedy mój mąż (który w tym czasie był głównym żywicielem rodziny) został wypisany ze szpitala, miał przed sobą bardzo długi proces rekonwalescencji. Zdałam sobie wtedy sprawę, że muszę znaleźć nową karierę, w której będę mogła pracować przy trójce naszych bardzo małych dzieci.

Po szkoleniu w Nouveau Contour w zakresie Kosmetyki Permanentnej i HD Brows, zbudowałam domek z bali w naszym ogrodzie, aby móc pracować w domu i tam właśnie narodził się The Secret Brow Club.

Po żmudnym budowaniu bazy klientów, krok po kroku, przez kilka kolejnych lat w moim ogrodzie, w końcu doszłam do punktu, w którym pracowałam po 12 godzin dziennie, a lista oczekujących sięgała 3 miesięcy.

Wielokrotnie pytano mnie, czy oferuję szkolenia, więc zdecydowałem się podjąć decyzję i zainwestować w kurs dla nauczycieli, aby w przyszłości przekształcić się w akademię szkoleniową.

Wiedząc, że będę musiał znaleźć nowe lokum, jeśli mam się rozwijać, zupełnie przypadkowo natknąłem się na stary, zniszczony budynek wkrótce po ukończeniu mojego kursu nauczycielskiego. To miał być nowy dom dla The Secret Brow Club Brow Bar & Training Academy!

 

Jak zdecydowałaś się na estetykę salonu?

Po ukończeniu szkoły nigdy tak naprawdę nie ustatkowałam się zawodowo i nie czułam, że wiem co tak naprawdę chcę robić. Ale jedną rzeczą, w którą mocno wierzyłam było to, że "żaden dzień nie powinien czuć się jak dzień pracy" i to prawdopodobnie stąd wzięła się moja walka z pracą od 9 do 5.

Nasza praca i kariera są tym, na co poświęcamy większość naszego czasu, więc musimy być z nich zadowoleni, aby były warte naszego czasu. Więc kiedy nadszedł czas, abym się rozwinął, naprawdę chciałem stworzyć miejsce, w którym "żaden dzień nie czułby się jak dzień pracy". Miejsce, w którym możesz zostawić swoje problemy i zmartwienia za drzwiami, a idealnie różowe tło z pięknymi palmami, wrotkami i klimatem Miami dokładnie to robi.

W jaki sposób wyróżniasz się na tle konkurencji?

Nigdy nie lubię myśleć o nikim jak o konkurentach, ale raczej jak o motywacji do ulepszania wszystkich naszych usług i zapewnienia, że zawsze oferujemy coś więcej niż tylko to, co najlepsze dla naszych klientów.

Jeśli widzę, że koleżanka z branży oferuje coś, co inspiruje mnie lub mój zespół, wtedy zastanawiam się, w jaki sposób możemy zaoferować coś innego, co sprawi, że będziemy się wyróżniać i iść naprzód.

Jestem głęboko przekonana, że w tej branży jest wystarczająco dużo miejsca dla nas wszystkich i że jeśli będziemy pracować razem, każdy z naszych głosów może zostać usłyszany. Niczego nie kocham bardziej niż patrzeć, jak moi koledzy technicy osiągają swoje cele - współpraca ponad rywalizacją każdego dnia.

Jak według Ciebie media społecznościowe wpłynęły na naszą branżę?

Media społecznościowe to dla mnie "game changer" i zgaduję, że wiele innych firm czuje to samo.

Powiedziałbym, że 80% mojego biznesu kręci się wokół Instagrama. Jest to tak wpływowa platforma, gdzie można spotkać ludzi z różnych środowisk, we wszystkich branżach i sektorach. Daje Ci możliwość zaprezentowania swojej pracy ludziom, którzy w normalnych okolicznościach by jej nie zobaczyli.

Większość mojej bazy klientów ewoluowała z Instagrama. Media społecznościowe nie są jednak pozbawione minusów. To może cię pochłonąć i są dni, kiedy czujesz, że nie jesteś wystarczająco dobry. Można znaleźć się porównując się do innych, porównując następujące, interakcje i lubi, ale naprawdę trzeba zrobić krok do tyłu i korzystać z narzędzia za to, co jest: platforma dla swojej pracy i przyjemności i nic więcej.

View this post on Instagram Good Morning Brow Babes; Remember Sunday's are a day to count your Rainbows not your Thunderstorms ???????? ???? . . . . . . . . #sundays #sundaychill #countyourblessings #rainbows #behappyalways #lawofattraction #manifestation #sunday A post shared by The Secret Brow Club®️ (@thesecretbrowclub) on Jun 28, 2020 at 1:01am PDT

W jaki sposób jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami w branży?

Jestem 'research-a-holic' - nigdy się nie zatrzymuję! Kiedy nie pracuję z klientami, badam najnowsze trendy lub zaglądam pod każdy kamień w poszukiwaniu następnej najlepszej rzeczy.

Wierzę, że jako właścicielka firmy w konkretnej branży jestem to winna moim klientom i pracownikom, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami. Muszę mieć pewność, że świadczymy naszym klientom usługi, które nie mają sobie równych. Nasza branża ciągle się rozwija i wciąż wierzę, że jest w niej miejsce na rozwój. Dla mnie poszukiwanie informacji jest bardzo ważne i stanowi nieodłączny element pracy.

Co według Ciebie decyduje o sukcesie salonu?

Sukces salonu to praca zespołowa.

Po wielu latach pracy na własną rękę, a następnie rozszerzeniu działalności na salon, nie jestem w stanie opisać różnicy, jaką robi otaczanie się ludźmi z tej samej branży, z taką samą pasją i nastawieniem, jak Ty.

Praca zespołowa nie kończy się na pracownikach, ale zaczyna się na klientach.

Jedną z rzeczy, do których dążę, jest sprawienie, aby moi klienci czuli się jak milion dolarów. Jeśli więc wolą przez 30 minut z 35-minutowego spotkania rozmawiać o swoich kłopotach w domu lub sukcesach w pracy, to właśnie to zrobimy.

Lojalność, elastyczność i różnorodność to coś, co moim zdaniem jest niezbędne w każdym salonie. Zawsze otwierałyśmy i będziemy otwierać nasze różowe drzwi dla każdego, kto zechce do nas przyjść i to się nigdy nie zmieni.

Jakich rad mogłabyś udzielić innym osobom, które chciałyby otworzyć salon?

Idź za ciosem i nie oglądaj się za siebie. Nigdy się nie dowiesz, dopóki nie spróbujesz.

Każdy, kto mnie dobrze zna, wie, że bardzo często podejmuję ryzyko, ponieważ jestem głęboko przekonana, że nigdy się nie dowiesz, dopóki nie spróbujesz. Jeśli to jest Twoja pasja, to Twoja praca będzie mówiła sama za siebie. Pamiętaj, żaden dzień nie powinien przypominać dnia pracy! Uczyń go swoim własnym i BIERZ SIĘ ZA TO.

Jakie są Twoje ulubione produkty i narzędzia, których używasz w salonie?

Mam to szczęście, że mam w salonie własną gamę produktów, w które włożyłam całe swoje serce i duszę. Jednak mój najnowszy produkt, The Secret Brow Club - Brow Henna, jest moim dzieckiem. To wokół niego zbudowałam swój biznes.

Byłam jedną z pierwszych osób, które zaczęły stosować hennę do brwi w Wielkiej Brytanii kilka lat temu, zanim jeszcze stało się to modne. Od tego czasu prowadziłam badania i pracowałam bez wytchnienia, aby wprowadzić na rynek wszystko to, czego moim zdaniem brakowało. Uwierz mi, kiedy mówię, że moje serce, dusza i sanity poszły w ten produkt, ale po prostu wiem, że to będzie tego warte!

Czego możemy się po tobie spodziewać w 2019 roku i później?

Wichura!

Nigdy nie siedzę w miejscu zbyt długo. Jeśli jestem cichy, po prostu wiedz, że jestem za kulisami, robiąc magię i wprowadzając wszystkie moje badania do dobrego użytku. W tym roku chcę się bardziej skupić na mojej Akademii Szkoleniowej i gamie produktów. Nigdy nie przestanę się rozwijać w tej branży, ponieważ jest to nie tylko moja pasja, ale także moje szczęśliwe miejsce. Kocham każdą rzecz w mojej pracy, więc wszystko co mogę powiedzieć to obserwuj to miejsce ....

Kup wszystkie profesjonalne artykuły kosmetyczne, których potrzebujesz online z Salons Direct

Zobacz więcej z naszych Salonów Design Miesiąca tutaj

image

Monika Gawlik

Redakcja wortalfryzjerski.pl