5 zalet korzystania z oprogramowania dla salonów fryzjerskich

2 grudnia 2022
  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Beauty
  3. 5 zalet korzystania z oprogramowania do ...

Oprogramowanie fryzjerskie może pomóc Ci w ulepszaniu usług, budowaniu lojalności klientów, kontrolowaniu kasy fiskalnej w czasie rzeczywistym, zarządzaniu prowizjami stylistów i wiele więcej. Faktem jest, że salony fryzjerskie, które wdrażają oprogramowanie do zarządzania swoimi zadaniami, zwiększają swoje dochody o 160% w pierwszym roku użytkowania. Oto 5 zalet, dlaczego powinieneś wdrożyć oprogramowanie i dlaczego tracisz pieniądze, nie robiąc tego.

Zarządzaj swoim salonem

Oprogramowanie jest specjalnie zaprojektowane, aby spełnić potrzeby zarządzania salonem i oferuje łatwy w użyciu format do rejestrowania kolekcji, wydatków i obsługi klienta, wśród wielu innych przydatnych funkcji.

1. marketing

Jedną z największych zalet posiadania oprogramowania fryzjerskiego jest to, że zapewnia ono narzędzia marketingowe, dzięki którym można zarówno budować lojalność klientów , jak i przyciągać kolejnych. Zapewnia raporty, w których usługi są filtrowane, sortowane od najlepszych do najgorszych sprzedawców, aby automatycznie generować kampanie e-mail marketingowe.

Oprogramowanie wysyła również ankiety satysfakcji drogą elektroniczną, aby klienci mogli ocenić usługi otrzymane w Twoim salonie. Wykorzystuje różne metryki do pomiaru doświadczenia klienta , dzięki czemu zawsze możesz poprawić zarówno oferowane usługi, jak i obsługę klienta.

To narzędzie w prosty sposób segmentuje również Twoich klientów, aby dać im to, czego oczekują. W ten sposób możesz nawet przewidzieć ich życzenia, aby być o krok przed konkurencją i zapewnić wyjątkowe doświadczenie.

2. Zarządzaj swoimi zyskami

Oprogramowanie pomaga śledzić zarobki fryzjerów, wydatki i wypłaty prowizji. W każdej chwili możesz łatwo dostosować stawki prowizji.

Możesz codziennie bilansować swoją kasę, aby sprawdzić dzienne, tygodniowe i miesięczne zarobki oraz metody płatności, aby uzyskać przegląd wyników swojej działalności.

Znając perspektywy sprzedaży i rodzaje zamawianych usług, można zaplanować roczną strategię. Na przykład, poza szczytem sezonu, możesz zaoferować specjalne promocje, aby przyciągnąć klientów. W szczytowych sezonach sprzedażowych możesz nieznacznie podnieść ceny, wydłużyć godziny pracy lub zmodyfikować zasady planowania spotkań.

3. Zapasy pod kontrolą

Możesz rejestrować i synchronizować stany magazynowe wszystkich swoich oddziałów. Sprzedawane produkty są dyskontowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu zawsze masz potrzebny zapas, bez ryzyka, że zabraknie produktu zamówionego przez klienta.

4. Usprawnij swoje spotkania

Oprogramowanie zawiera wirtualny kalendarz spotkań, a także umożliwia Twoim klientom dokonywanie rezerwacji za pośrednictwem Twojej strony internetowej lub Facebooka za pomocą jednego przycisku. Wysyła również automatycznie przypomnienia o wizytach do Twoich klientów.

Oprogramowanie posiada aplikację mobilną , która umożliwia blokowanie harmonogramów z dowolnego miejsca i zaznaczanie obecności klientów na spotkaniach.

5. Oszczędność czasu i miejsca

Dzięki zarządzaniu terminami wizyt w salonie, sprzedanymi usługami, przychodami i rozchodami, a także stanem magazynowym salonu z dowolnego miejsca za pośrednictwem aplikacji, możesz zaoszczędzić wiele czasu. Oszczędza również miejsce w lokalu, ponieważ uwalnia od papierowej roboty.

Jak widzisz, posiadanie specjalistycznego oprogramowania fryzjerskiego upraszcza Twoje życie jako przedsiębiorcy i sprawia, że Twój biznes się rozwija. Oprócz nadania bardziej profesjonalnego charakteru Twojemu salonowi i ułatwienia relacji z klientami, pozwala na wyraźną segmentację klientów i lepsze ich poznanie.

Kiedy oferujesz usługi i uwagę, której oczekują klienci, a nawet przewidujesz, czego chcą, będą zadowoleni i będą chcieli wrócić. Jeśli zaoferujesz wartość i dobre doświadczenie, klienci będą mogli Cię polecać i zostawiać pozytywne komentarze na Twojej stronie internetowej lub w sieciach społecznościowych, przyciągając coraz więcej użytkowników.

Jeśli są Państwo zainteresowani zobaczeniem jak działa nasze oprogramowanie, zapraszamy do rejestracji klikając tutaj. Kliknij tutaj.

Artykuły powiązane

1. dowiedz się, jak mierzyć satysfakcję klientów w Twoim salonie.

image

Monika Gawlik

Redakcja wortalfryzjerski.pl